|
δημοσιεύματα
στον (ξένο) τύπο / news
articles |
|
|
|
|
ενστάσεις
ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων και πανεπιστημιακών για τις επιχειρούμενες
απορρυθμίσεις ('Μπολόνια', Ευρωπαϊκός Χώρος Ανώτατης Εκπαίδευσης
και Έρευνας) - θέσειςι για τον ρόλο του ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου |
|
|
|
|
Ευρωπαίοι Πανεπιστημιακοί Δάσκαλοι και
Ερευνητές εκφράζουν την ανησυχία τους και αμφισβητούν
τον "Ευρωπαϊκό χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Austria's Fachhochschulen
and the Market-Based Model
|
|
|
|
|
"Las ciencias
aplicadas no existen, solo las aplicaciones de la ciencia"
- Louis Pasteur.
Ισπανοί ερευνητές υπερασπίζονται
την αυτονομία της ερευνητικής τους δραστηριότητας και διαφωνούν
με την παρούσα διαδικασία ερωπαϊκής σύγκλισης. Αρνούνται την
αποικιακή εξάρτηση του δημοσίου Πανεπιστημίου από τις ιδιωτικές
εταιρίες. (Μανιφέστο Ερευνητών,
Ισπ.)
|
La
LOU, en peligro - Los
cambios de la LOU
Estudiantes
de Medicina quieren que el Ministerio equipare sus seis aρos
de carrera a un grado y un mαster
|
| | Os estudantes contra Boloña - Οι Ισπανοί φοιτητές ενάντια τη Μπολόνια |
|
|
|
|
|
|
"Η έρευνα εν κινδύνω":
Γάλλοι ερευνητές κινητοποιούνται με το σύνθημα: - "Να
σώσουμε την έρευνα"
|
|
|
|
|
|
Έρευνα στη Γαλλία / Rapport d' enquete:
"ENQUETE EXPLORATOIRE SUR LE TRAVAIL DES ENSEIGNANTS-CHERCHEURS"
- Juin 2005 " ( pdf,
578KB)
|
| | Διαδηλώσεις
συμπαράστασης για την έκρηξη οργής και της Ελληνικής νεολαίας
(Δεκ. 2008)- Συλλήψεις - δίκη διαδηλωτών στο Παρίσι - Κείμενο Αλληλεγγύης |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Συνάντηση Ομοσπονδιών Εκπαιδευτικών Ευρώπης στην
Αθήνα - Αναφορά Συνάντησης (Ελλ,
Eng)
|
|
|
|
|
|
Η Διεθνής της
Εκπαίδευσης (Education International) - συμμετοχή
στη Διαδικασία Μπολόνια |
Ο ρόλος των
Πανεπιστημιακών στη Διαδικασία Μπολόνια: Έρευνα
(pdf 5.8MB) - Περίληψη της έρευνας (eng-html,
ελλ-doc) |
Διεθνές συνέδριο "GATS
- Education", Paris, Apr. 4-5, 2005 |
|
|
|
|
|
European
University Association (EUA)
e-mail: info@eua.unige.ch |
|
|
|
|
|
δείτε
σελίδα - see page |
|
|
|
|
|
Δείτε
τις σελίδες |
|
|
|